start
klart
NPS – sannolikhet att du skulle rekommendera Radiator
0
100
Föregående
Nästa
förståelse kund – Radiators förmåga att förstå uppdragsgivares mål, syfte, önskan
svag
god
Föregående
Nästa
förståelse bransch – Radiators förmåga att förstå Svenska Skeppshypoteks villkor, möjligheter, problem
svag
god
Föregående
Nästa
genomförbarhet – Radiators förmåga att genomföra uppdrag efter förutsättningar och mål
svag
god
Föregående
Nästa
lyhördhet – Radiators lyhördhet mot Svenska Skeppshypoteks uttalade önskemål
låg
hög
lyhördhet – Radiators lyhördhet mot Svenska Skeppshypoteks icke uttalade önskemål
låg
hög
Föregående
Nästa
detaljer – Radiators noggrannhet i det lilla, i detaljer
låg
hög
Föregående
Nästa
omsorg – Radiators omsorg om Svenska Skeppshypotek och dess verksamhet
låg
hög
Föregående
Nästa
idé/kreativitet, Radiators idéer, lösningar för Svenska Skeppshypotek – unikitet
låg
hög
idé/kreativitet, Radiators idéer, lösningar för Svenska Skeppshypotek – företagsanpassning
låg
hög
idé/kreativitet, Radiators idéer, lösningar för Svenska Skeppshypotek – sammanhållning över tid
låg
hög
Föregående
Nästa
formgivning, Radiators formgivning för Svenska Skeppshypotek – unikitet
låg
hög
formgivning, Radiators formgivning för Svenska Skeppshypotek – företagsanpassning
låg
hög
formgivning, Radiators formgivning för Svenska Skeppshypotek – sammanhållning över tid
låg
hög
Föregående
Nästa
illustration, Radiators illustrationer för Svenska Skeppshypotek – unikitet
låg
hög
illustration, Radiators illustrationer för Svenska Skeppshypotek – företagsanpassning
låg
hög
illustration, Radiators illustrationer för Svenska Skeppshypotek – sammanhållning över tid
låg
hög
Föregående
Nästa
texter, Radiators texter för Svenska Skeppshypotek – unikitet
svag
god
texter, Radiators texter för Svenska Skeppshypotek – företagsanpassning
svag
god
texter, Radiators texter för Svenska Skeppshypotek – sammanhållning över tid
svag
god
Föregående
Nästa
projektledning – Radiators förmåga att hålla samman och driva projekt/uppdrag
svag
god
Föregående
Nästa
kommunikation, Radiators förmåga att upprätthålla god kommunikation – via mail
svag
god
kommunikation, Radiators förmåga att upprätthålla god kommunikation – via telefon
svag
god
kommunikation, Radiators förmåga att upprätthålla god kommunikation – via besök
svag
god
Föregående
Nästa
foto/bild – Radiators förmåga att leverera bildmaterial
svag
god
Föregående
Nästa
event – Radiators förmåga att arrangera event/sammankomster
svag
god
Föregående
Nästa
tillfredsställelse extern, Radiators förmåga att nå marknadsmål – önskade kundreaktioner
låg
hög
tillfredsställelse intern, Radiators förmåga att nå marknadsmål – önskade interna reaktioner
låg
hög
Föregående
Nästa
egna initiativ – Radiators förmåga att på eget initiativ föreslå nyttiga projekt/uppdrag
låg
hög
Föregående
Nästa
uppföljning – Radiators styrka att följa upp och redovisa genomförda projekt/uppdrag
låg
hög
Föregående
Nästa
trevlighet – Radiators styrka att vara presentabla, följsamma, sociala
låg
hög
Föregående
Nästa
tydlighet – Radiators styrka att förklara föreslagna lösningar, idéer
svag
god
Föregående
Nästa
leverans – Radiators förmåga till praktisk leverans, fysiskt på plats/enligt beställning
svag
god
leverans – Radiators förmåga till intellektuell leverans, innehåll/djup
svag
god
Föregående
Nästa
utfall investering – Radiators förmåga att leverera valuta för satsade medel
svag
god
Föregående
Nästa
summa summarum – helhetsbedömning av Radiator som leverantör
kris
kanon
Föregående
Nästa
kommentarer – styrka över tid, enskilda leveranser, svackor/höjdpunkter, vad som helst
Stort tack. Vi läser, reflekterar, förbättrar.
Föregående
Nästa
Tack för ditt bidrag!
Denna hemsida använder cookies
Jag förstår
Vad är cookies?